en sån där dag man inte kommer minnas

Dagen började ungefär där den slutade, ont i magen och en jävla huvudvärk. Mådde riktigt dåligt så orkade inte ta mig upp ur sängen förens efter tolv, tog mig över till Jocke iaf så han fick lite böcker och jag lånade film. Efter det städade jag men sen har det varit illa, haft kramper och skit hela kvällen men nu är det bra och nu ska jag snart göra det jag längtat efter hela dagen. Ut och springa i spåret, 3 km och har en tid jag måste slå och gräns jag vill försöka komma under den här veckan. 13 sekunder ska jag komma under, eftersom magen är bra nu så känns det rimligt att hoppas på.

Imorn blir det milen eller 6 km, har inte riktigt bestämt mig än men milen är så tråkig så kanske blir sexan två gånger istället. Ska komma i form nu och försöka sluta med cola, en kompis syrra dricker något jag tänkte börja testa så kanske man är i form i sommar. Måste komma igång med situpsen också, köra några såna imorn också. Satsar på 300 kanske.

Nej nu måste jag börja ladda skona för joggingturen, ska bli så jävla skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0