En superdag!

Det har varit en toppendag idag, inte ens att Sverige torskade mot Ukraina sänkte den. Cyklade in till stan idag, 45 min tog det och har bestämt mig att detta ska jag göra varenda dag nu. Inte riktigt eftersom jag inte får träna 7 dagar utan måste vila en dag men 6 dagar i veckan ska jag cykla fram och tillbaka mellan skutskär och gävle, ska bli superkul. Har bestämt mig också för att cykla till skolan istället för att åka buss till hösten, sparar nästan 800 kr plus att jag kommer i bättre form än någonsin.

Det är nu slut på coladrickandet på ett bra tag, ska försöka sluta helt och blir grymt stolt om jag klarar det men kan dock bli så senare att jag går över till ett glas i veckan beroeonde på hur väl träningen slår ut. Satsar verkligen på att komma i superform till nästa innebandysäsong, jag vill kunna känna att jag gjort mitt bästa åtminstone en säsong. Eftersom jag trorligtvis slutar efter nästa säsong så känns det bra att ha börjat köra hårt nu så jag har något att gå tillbaka till sen när jag slutat.

Inte bara på grund utav innebandyn jag har börjat hårdträna utan för jag vill börja känna mig någorlunda nöjd med min kropp, har sett att det redan efter bara några dagar har gett resultat så nu kör vi.

kl 8, 11, 14, 17, och 20.00 ska jag äta, känns bra att få lite struktur på saker och ting. Ska döma innebandy imorn också, får man lite mer pengar att röra sig med. Riktigt skönt, samtidigt får man röra på sig lite. Ska köra ett styrkepass imorn också, jobbigt men det är det värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0