...

Den här dagen började superbra och man är genast mycket mer sugen på att ta sig till skolan imorn, ut i skogen och leta upp trevliga saker. Går till fyra men resten av dagen är fullproppat med saker jag ska göra, träffa Malin och Pauline, Malin ska klippa mig och sen match på kvällen. På torsdag är det midsommarfirande på min kära vfu-plats, den kärlek man får från alla barnen går inte att beskriva. Jag älskar mitt framtida yrke. Har jättetrevligt ihop med personalen också.

På fredag drar jag iväg mot finnmarkerna med Malin, Pauline och Paulines familj, vi blir där hela helgen och detta är något jag längtat länge till. Bara komma bort från allting ett tag, tänka på något annat än det man gör i vardagen.

Får se vad som händer i juli/augusti, jag vill åka bort någonstans och det behöver inte vara särkilt långt men bara få göra något annat. Massa saker jag är sugen på, sthlm, leksands sommarland, Ullared och säker många fler saker jag inte kommer på nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0