får skärpa mig

Alltså jag är inte den som klagar in vanliga fall men sedan skolan startade för ett års sedan har det funnits mycket att klaga, både i skolan och utanför. Jag lovar här och nu att jag ska bättra mig på den punkten att klaga mindre, kommer nog inte sluta klaga helt.

Mycket tankar man har i huvudet just nu, hur man ska lösa pengarproblmen är ett problem jag inte blir av med. Klarar dock av att betala alla räkningar vilket känns grymt skönt, skulle dock vilja göra något roligt också men har jag en jävla tur så kommer jag in via reservplatsen på sommarkursen.

Mycket kommer att förändras i alla fall till hösten, lägenheten kommer att göra en makeover, jag startar troligen igång minst sista innebandysäsong och mycket annat som kanske kommer ske. Hur som helst så tror jag resten av året kommer bli väldigt händelserikt.

Vad som än händer kommer jag finnas där om ni behöver, tvivla aldrig på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0