Konstigt

Det är roligt det här med hur snabbt olika saker kan svänga, igår hade jag en jävla huvudvärk som exploderade i huvudet på mig men idag har jag ont i halsen istället så varje ord jag säger blir sliter på halsen. Har halstabletter hemma så förhoppningsvis så går det över, för övrigt är jag pigg som en nötkärna men hade gärna varit ute och sprungit idag. Får se om jag blir bättre isf så springer jag senare ikväll efter fotbollen.

Snart ägare av de nio första avsnitten av morden i midsomer med Neil Dudgeon i huvudrollen, betyder att man har alla avsnitt som sänts i Sverige. Gud vad glad jag är, även nio avsnitt till av Poirot så nu kommer sommaren bli fylld av mer mord hemma hos mig. Lycklig som ett litet barn nu, lika lycklig som Neo kommer bli på tisdag när han öppnar ett paket.

Portugal och Holland är nu illa ute och tror att båda kommer få det riktigt svårt att gå vidare nu, framför allt Holland. Idag blir det fotboll ut grupp C, imorn är det Sveriges grupp och jag missar första matchen mellan England-Frankrike för jag har match själv på gävle strand.

Nej undrar vad man nu ska hitta på, diskat och städningen blev för bra igår för att jag ska städa igen men kanske blir en cykeltur runt i skutskär. Småhärligt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0