ny energi, tack!

Jag är den person som ligger och drar i sängen men idag kände jag för det, var seg i hela kroppen så det kommer inte hända igen. Direkt efter jag gått upp och ätit frukost så cyklade jag till mamma och pappa, cyklade hem, till spåret och hem igen. Det regnade nämligen men när jag kom till spåret hade det blivit supervarmt och soligt, jag var helt slut när jag kom imål och sprang bara 3km. Tror det har med magen att göra för kände igår och idag att jag saknar någon energi alls i kroppen, förhoppningsvis blir det bättre imorn.

Första seriematchen och det ska bli grymt kul, Gävle strand är anhalten och jag satsar på att göra någon balja samt att laget vinner matchen.

Nu blir snart fotboll och mera fotboll, med andra ord fotboll hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0