På ett sånt jävla bra humör!!!!!

Så jävla glad idag, känns underbart och bättre kommer det att bli. Ska handla på IKEA idag, nya grejer till lägenheten och sen ska jag till Pauline där jag ska bjuda henne på jordgubbar och så ska hon få en överaskning. Malin kommer senare, hon ska också få jordgubbar och en överaskning hon också. Denna helg smygstartar idag kan man säga.

I helgen åker man som sagt iväg och jag kommer troligen inte att gå att nå så vill ni något får ni vänta tills jag kommer hem, det blir bra det här. Som jag har längtat till de här helgen, äntligen så ska jag göra något roligt och som jag behöver det. Sliten efter första året i skolan, mycket annat som det varit problem med och mycket som man går runt i huvudet på en.

Trots att det första året har bjudit på många skratt har det även psykiskt varit grymt påfrestande, man har i ärlighetens namn inte alls mått så bra. Jag hade dock mina stunder under året då jag mådde riktigt bra också, de betyder allt.

Ska inte klaga allt för mycket för nu mår jag bra, vi syns eller hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0