snart är det fredag

Imorn händer det massor utav saker, ska vara med när vännen Ullis tar studenten och sen så ska jag festa ihop med Malin och Johanna. Det blir en härlig dag och efter vi förfestat ihop så skiljs vi åt, de går till ett ställe och jag går till ett annat. Spelar inte så stor roll för kommer ha trevligt ändå.

På tisdag är det exakt 3 år sedan jag tog studenten, hur mycket jag än har försökt tänka på annat under den här veckan så går det inte. Jag saknar min klasskamrater och mina lärare så oerhört mycket, hur mycket jag än vrider och vänder så är det de bästa åren i mitt liv. Jag har fått vänner via högskolan också, vänner som jag verkligen älskar men skolan är inte alls lika rolig där som på borgarskolan.

Nu är det inte bara det jag har tänkt mycket på under veckan utan mycket annat också, planerna över nästa sommar, efter jul och det är så mycket nu att jag bara vill lämna hjärnan hemma för en stund.

Nu blir det film iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0