står för det!

Har fått väldigt många kommentarer på att jag gått ner i vikt den senaste tiden, jag är också fullt medveten om detta och inget jag skäms över. Jag har varit stor en gång i tiden och vill verkligen inte bli det igen, jag är absolut inte mer nöjd med mig själv som smal eller någorlunda smal iaf men det är definitivt till stor fördel för mig som idrottar. Jag vill inte passa in i någon mal förutom min egna mal på hur jag vill att jag ska se ut, jag försöker göra så gott jag kan med det jag har. Jag kommer aldrig någonsin vara nöjd med mig själv men jag står för att jag tänker så, jag kommer aldrig vara något snygg men försöker ändå klä mig så att jag kan känna mig okey och inte vad andra tycker är okey. Jag står för det.
 
Fick sluta tidigare än bestämt idag och gick därmed hem strax innan klockan tre, varit en bra dag trots att jag varit ute i regnet för har kommit in i gruppen på ett bra sätt. Inte så många lektioner kvar och hoppas att det flyter på lika bra de kommande dagarna.
 
Haft en toppen helg med familjen Karlsson och Malin Löv, verkligen fyra dagar som jag behövde eller rättar sagt vi alla tre behövde. Kommer komma upp bilder ifrån det senare under veckan.
 
Som jag skrivit tidigare kommer det hända mycket under det här året och jag hoppas verkligen att det kan sluta i något positivt, vid den här tidpunkten nästa år kommer iaf mitt liv se lite annorlundare ut men troligen inte så mycket som jag skulle vilja. Vi får som sagt se men bara alla de nära mår bra som får man ändå vara mer än nöjd, utan alla de är man ingenting.
 
UTAN VÄNNER OCH FAMILJ ÄR MAN ENSAMMAST I VÄRLDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0