...

Till att börja med så måste jag tacka alla som orkade läsa mitt långa inlägg om torsdagskvällen, kände att jag behövde skriva av mig lite.

Idag så spelade vi match mot Norrsundet, vann med 16-6 och man var kingen i målet så nästan hemma match så spelas "här glider kingen in". Blev jätteglad sen när jag såg att Malin och Emma satt på läktaren, var nog därför det gick bra idag. Ni är underbara.

Nu ska man börja städa och diska innan det blir filmmys med Sarah Utby, jag har saknat henne. Jag har känt extremt starka behov övet att vara bland folk de senaste månaderna, säkert därför man festat nästan varje helg också förutom just denna. Ingenting blev det den här helgen men nästa då kör jag igen, utan pengar men det kommer lösa sig på något vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0