inatt

Nu har jag haft folk hemma hos mig hela dagen så nu är man ensam, skönt borde man kanske tycka men jag har det rätt tråkigt. Så inatt ska jag göra något jag inte gjort på flera år, cykla och sen en liten joggingtur runt i skutskär. Jag behöver göra något så jag slipper sitta ensam framför tvn bara, dessutom springa bort lite fett jag samlat på mig de senaste dagarna som inte har varit särskilt roliga.

Imorn är det träning på kvällen iaf men kanske tar en liten joggingtur imorgon på dagen då istället, jag kommer helt seriöst bli tokig annars över att bara sitta hemma och vara rädd för att telefon ska ringa. Jag vet vad ni tänker, att jag ska ringa mina vänner och hitta på något men skulle bara dra ner stämningen iaf så då är det ingen idé.

Nej nu blir det den sista dokusåpan och mord och inga visor, efter det en cykeltur hem till mor och far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0