innebandy

Ett kort inlägg bara innan det blir sängen, var på innebandy ikväll tillsammans med Johanna och Ayman. Det var riktigt trevligt och matchen var grymt spännande. Skutskär vann i sd. Vi fortsatte sedan hem till mig och satt och pratade i ca två timmar innan de for hemåt och jag har gjort mig redo för sängen med massa musik, skrattade otroligt mycket till minnen man har men även händelser man inte visste om.

Jag mår hur som helst hur bra som helst just, det var en jobbigt start på den här veckan när mamma ringde i måndags men förhoppningsvis är den värsta stormen över för den här gången. Tror inte att jag mått så här bra någonsin tidigare, har underbara vänner och innebandyn är hur rolig som helst.

Kl 12.00 imorn är det match i Ockelbo mot Åmot, bara seger som gäller och sen på kvällen blir det nog något roligt.

Ha det bra allihop, god natt och sov gott.

Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var riktigt trevligt vännen, det måste vi göra om! Och nästa match ska jag vara tyst;)

2012-03-17 @ 02:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0