s e l

Vässar pennan och skriver ner alla sanningar som minnet har kvar
Jag känner allt och ingenting, pengar som försvinner efter alla dar
Stänger in mina ord och kommer aldrig yttras så länge jag inte hamnar på ett bord
En egen historia som aldrig ska berättas, en yta som kan skrapas men där lögnen alltid kommer att befläckas
Alla hjärtan som slår, för de jag strider men skapar bara sår som svider
Brännskadad insida full av svarta moln, ondskans svärta rakt igenom ett hål och inom synfältet inga mål
Segern tillfaller svart, vitt och grått men förlusten har ännu inte sått
Sitt sista sista offer eller gatsten, när explosionen smäller så kan man tro att det inte finns nå mer
Vad är sanning, vad är lögn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0