Ännu mer kärlek <3

Vaknade upp strax efter åtta i morse och var tvungen att kolla på ett avsnitt av arkiv x, var skittrött så vilade lite i soffan och lyssna på musik efter det. Tog cykeln för att bege mig till Vårvik där Malin och Sandra väntade, var inte så mycket sol så vi begav oss hem till Malin istället. Pratade, spelade kort och tog det bara lugnt. Vi åkte sen till Ikea för tjejerna bleb hungriga, satt där ett tag och sen skjutsade de mig tillbaka till Vårvik där min cykel stod. Cyklade hem till mamma och pappa, åt lite mat och snart ska jag plugga.

Har skrattat nästan sjukligt mycket idag alltså, kunde inte sluta och fick så ont i magen men på ett bra sätt. Hade det fruktansvärt roligt så nu lever man kanske lite längre, mycket kärlek till de tjejerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0