Kärlek <3

Alltså idag har det varit en toppendag, vaknade sex-sju nånting och började med att ta det ganska lugnt. Kollade datorn, titta på tv och lyssna på musik. Körde igång disken vid 11-12 nånting och sen en liten städning innan det blev en tur in till stan, satt vid Gävle strand med Johanna och Ayman till sex ungefär och då gick vi hem till Johanna. Malin kom en stund senare och vi luggade och kollade på hockey, efter det blev det max och sen var Ayman super schysst som skjutsade hem mig.

Sen måste jag bara säga en väldigt viktig sak, i hela mitt liv har jag träffat folk som haft väldigt svårt för mig som person och det har varit lite mitt eget fel också. Därför blev jag så glad idag när jag fick ett sms, ett sms som jag kommer bära med mig resten av livet. Har inte varit vän med personen alls länge och får så fina ord sagda till mig, jag blev alldeles tårögd. Riktigt glad blev jag.

Nu har jag åter problem med magen, blev bra igår på dan men sämre igår kväll igen men nu är det riktigt illa alltså. Har så jävla ont, borde gå och lägga mig men vill vara uppe en liten stund till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0