nyfunnen energi

Har saknat den där riktiga energin den senaste veckan men idag känner jag mig ganska pigg, första natten som jag sov någorlunda bra också. Har städat idag igen, städade igår också men var så missnöjd att jag var tvungen att fortsätta idag och nu är jag nöjd. Luktar nystädat och härligt.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig för imorn tar jag fram pluggrejerna igen, vad roligt det ska bli. Ska grilla på kvällen så det blir ganska skönt när man vet att man kan ta det lugnt på kvällen och tänka på något annat, väldigt skönt.

Nu ska jag snart åka hem till mamma och pappa, en väldigt kort stund bara för ska fixa grejer hemma hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0