Rådgivaren!!

Natten var hemskt senast, jag hade flera kramper och låg bara och skakade. Hela sängen var dyngblöt av svett så var tvungen att byta sängkläder imorse, det gick bra. Magen gick över och har bara haft en krampattack på hela dagen eller två eller några stycken, dock så har ingen varit så där illa som tidigare.

Solade med Sandra och Malin direkt efter skolan idag och brände mig hur mycket som helst, kommer se ut som en vandrande stoppskylt. Skulle ha åkt hem egentligen men sällskapet var så trevligt att det inte gick, vi pratade, spelade spel, åt mat, handlade och åkte till Valbo. Hon gav mig råd i shoppandet, alltså så snygga kläder som jag köpte alltså. Malin är grym!!! Gav henne lite tips och råd under kvällen också, ovanligt nog så gjorde hon som jag sa den här gången. Eller som jag tyckte iaf.

Nu är jag så sjukt trött att kroppen kan somna när som helst, imorn ska jag plugga hela dagen.

Hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0