Vilken dag

Kl 10.15 idag startade min värsta mardröm, omtenta. Alltså var stensäker på allting till imorse då jag hade helt plötsligt glömt bort allting, ingenting satt och jag trodde att jag skulle plocka hem noll poäng. Jag klarade den dock, gick igenom svaren nu och fattar inte hur jag kunde bomma på några alltså men fick total blackout. Hade grym tur som klarade mig. Efter det följde jag med hem till Pauline, det var besiktning på hennes lägenhet och Malin var med också. Besiktningsmannen hade inte direkt gått någon charmkurs om man säger så och lilla plutten blev arg på honom, var han värd kan jag tycka. Efter det så spenderade jag lite tid med Johanna och efter det träffade jag Sandra, alltså ju mer jag lär känna henne desto mer blir jag imponerad utav henne. Det är sjukt hur mycket skit en människa kan få gå igenom på kort tid, alla lyckoönskningar till henne.

Var över till Jocke en stund på kvällen, satt och diskuterade lite skola, hockey och film. Som vanligt alltså. Det var trevligt.

Har suttit och pluggat på engelska artikeln nu, kan tycka att den är en aningen tråkig samtidigt som det känns som att vi läst något liknade redan men men läst den har jag gjort iaf.

Skulle ha gått och lagt mig för några timmar sedan och jag försökte men lyckades inte somna så nu sitter jag här och skriver blogg istället, ska dock ge sängen ett nytt försök nu.

I helgen blir det plugg och ska träffa Sandra också, härligt.¨

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0