3 gången den här veckan

På sätt och vis kan man väl säga att mitt bloggande håller på att återvända, tredje inlägget den här veckan men mer kommer det att bli om allt fortsätter gå som det ska. Har varken haft ork eller lust att skriva något på bloggen men nu har orken och lusten infunnit sig igen, om allt går som jag vill kommer ni kanske få många inlägg från mig den närmaste tiden men det får vi se. Just nu är jag bara så glad över att ha saker att längta till, längtar nästan ihjäl mig samtidigt så jag är så nervös över vad som komma skall. Jag vill egentligen inte ha några förhoppningar men samtidigt är det så svårt att inte ha det, åh jobbigt samtidigt som det är bra.
 
Senare idaf är det match som gäller, vad det verkar blir det bänken men så länge vi vinner struntar jag i det. Ska äta tårta och ge syrran hennes present också, blir en bra dag det tror jag.
 
Allt handlar om att orka ta sig upp igen även om man faller gång på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0