...

Godkänd på den praktiska delen av musiken så hoppas jag bara på den skriftliga, tveksamt om det räcker för godkänt med då får man komplettera vilket inte skulle kännas något specielt iaf. 
 
Den 18 december bler det ukelelespelande för de som går ut och det ska faktiskt bli kul, roligt att så många faktiskt ville ställa upp och spela. Mitt ja var tack vare att några från grupp 1 ville vara med, ska bli lite kul faktiskt.
 
Fortfarande inte frisk och det börjar bli ganska jobbigt nu faktiskt, över 1 vecka med förkylningen men kommer försöka träna imorn iaf. Borde sova egentligen för sista lektionen denna vecka imorn och sen två föreläsningar nästa vecka så har jag lov sen, skönt ska det. Blir en tur till Norrköping som jag ser fram emot hemskt mycket.
 
Lite ledsen idag, svårt att veta varför men det ger nog med sig imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0