flytt

Haft en katastrofnatt där jag bara sovit 2h och 30min ca, då har jag även vaknat några gånger under den tiden. Hur som helst så är det fredag idag och ska hjälpa Sarah flytta in grejer in i hennes nya lägenhet, vad roligt det ska bli och lite bättre är man allt också. Lite snytande då och då men annars är det mesta bra, har bara varit vaken 1h och 30min så ska inte säga för mycket men helt klart på bättringsvägen. 
 
Imorn så skulle jag haft match men eftersom jag inte är i spelbart skick blir det en väldigt lång och tråkig dag framför tvn istället, ogillar det starkt men måste se till att vara 100 procentigt frisk på söndag då jag har planer. Ska  träffa Malin och då kommer mitt hår bli kort igen, hon är så snäll hon. Ska även hjälpa mig att stämma min ukelele eftersom jag inte har en iPhone, det ska nog bli bra och så ska man spela på den fram till onsdag då det är redovisning. Detta är min helg alltså, blir en bra dag idag och på söndag men jag får väl se lördag som en vilodag.
 
här svarar jag på frågorna också:
 
4. Casablanca
5. Tre solar
6. Sambo är rätt + barn
7. syre är rätt men jag tänkte på vänner.
8. Datumet är, 12 juni 2009. Tog studenten och min kära brorson Neo föddes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0