inte mycket att säga

Idag gick jag sista skoldagen på ett bra tag och det ska bli så skönt att vara ledig lite, jag ska framför allt åka till Norrköping på söndagen men först och främst så ska jag spela match emot serietvåan Sandviken. Det ska bli jävligt skoj men fler saker inplanerade innan jag åker, förstår inte hur jag ska hinna med allting. Imorn ska jag umgås med några klasskamrater och så ska vi på bio ihop, "Blondie" ska vi se och sen så åker jag hem tror jag eller något. På torsdag har jag träning samtidigt som jag ska hämta ut biljetterna till lucia movie night som jag ska gå med Malin på, det kommer bli en toppen vecka det här. På lördag måste jag packa och spela match, har en loggbok som ska in också men förstår inte hur jag ska hinna med allting.
 
Trodde jag var klar men har två julklappar kvar att köpa, kanske de två viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0