på resande fot på ett stillande hav

När jag inte har något att göra, vilket inte är så ofta nu för tiden så känns det verkligen tomt. Det är som att tiden går men allt står still men jag har hittat något som kan göra mig glad under den tiden. Jag har börjat kolla på bilder som väcker minnen inom mig, minnen som det är tveksamt om man kommer få uppleva igen. Alltså nya saker som  får mig att må lika bra, tänker framför allt på mina två bästa vänner. På något sätt får de fram det bästa ur mig, jag har känt Pauline och Malin i bara ett och ett halv år men det är nog den bästa stunden jag upplevt. Det har varit många skratt, glädje och tårar tillsammans och vad som händer så kommer de betyda allt för mig. Om vi går åt skilda håll och våra vägar inte längre korsas så har jag i alla fall fått spendera en viss tid med de, något annat kan man ej begära.
 
Jag älskar de och kommer alltid att göra det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0