...

Den senaste veckan eller eller en och en halv vecka så har jag sovit dåligt, faktum är att jag inte vet om jag sovit överhuvudtaget. Kroppen är helt utan energi och dagarna går långsamt, konstant trött och allting så går in i huvudet åker ut igen. Jag ligger i sängen, tänker och bara blundar. Kollar på klockan ibland och ibland blinkar den för wordfeud, facebook, instagram eller sms men jag orkar inte kolla. Ligger och ser den fortfarande blinka nästa gång jag tittat på den, fortsätter låta den ligga men efter ett tag orkar jag inte se den blinka så jag kollar vad det är för något och så går jag upp. Detta är mina nätter och tror att många av er tänker, klart att han har sovit är han puckad eller. Hade jag vetat om jag sovit hade jag aldrig skrivit det här, jag tror att jag borde ha sovit under någon av nätterna iaf men jag är inte säker eftersom det känns som att jag inte sovit. Har jag däremot sovit så är det inte länge, hoppas dock att jag kan sova någon natt under nästa vecka. Ledig på tis, ons och torsdag så där har jag en chans. Vet inte varför jag inte sover heller, tänker jag så mycket att kroppen inte kan stänga av?
 
Hur som helst är jag väldigt trött på att inte få sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0