När kvällen kommer (så ensam)

När kvällen kommer och mörkret träder in
Faller dropparna och slår mot lägenhetstaken
Jag gömmer tårarna i regnet, andas tyngre än förut
 
Jag är så ensam (så ensam)
Jag är så ensam (så ensam)
 
När kvällen kommer och ljuset inte längre syns
Vill jag kunna känna hopp, om än så bara för en stund
Jag sänker mitt huvud, så långt jag nånsin kan
 
Jag är så ensam (så ensam)
Jag är så ensam (så ensam)
 
När kvällen kommer vill jag försvinna från mig själv
Öppna dörrar jag inte trodde fanns, på väg någon annanstans
Jag önskar det kunde vara så
 
Jag är så ensam (så ensam)
Jag är så ensam (så ensam)
 
När ljuset sakta når min hand
Känns allt genast mycket bättre, klarar lite mer men
När kvällen kommer blir allt genast som förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0