GÄVLE

Spenderat min tid i Gävle sedan i torsdagskväll och haft det toppen, satt ihop möbler, promenerat, tagit det lugnt, firat lilla Linda, Grillning med klasskamrater och umgåts lite med Malin. Det har varit en toppenhelg och har en jättehärlig känsla i magen över flytten, känns så bra allting och roligare kommer det säkert att bli. Känns som detta är det bästa beslut jag har fattat på väldigt länge, kommer förhoppningvis bli en bra tid det här.
 
Nu är det praktik som gäller i två dagar och sen åker jag in igen, jag trivs så fruktansvärt bra och det är nästan sjukt. Visst är det lite tomt utan mitt fläskberg till katt men det går bra ändå, ska se till att njuta de har fem dagarna i lägenheten nu för vet inte när jag tar mig dit nästa gång. Den 24 april blir jag gävlebo på heltid och skolan drar igång den 25, en spännande tid. Kommer bli mycket löpträning för att komma i form men kommer säkert att lyckas, måste försöka vara positiv men svårt när man inte får de svar man vill ha ifrån knät. Jag hoppas att detta går över och inte är permanent för då är det slut på idrott för min del, den del av livet jag inte vill förlora för då har jag ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0