härligt väder

Trots att det har regnat en del så tycker jag ändå att det har varit ett härligt väder ute idag, imorn blir det varmare och dessutom så blir det soligt. Tror inte det kan bli mycket bättre, blir en bra vecka det här. I helgen åker jag till Gävle, blir dock bara där fram till lördag kväll/natt men det blir skönt att få vara ensam lite.
 
Ska försöka ta en löptur varje dag så man har lite kondis till fotbollen drar igång igen, ska minst köra 3 km och sen när det blir varmare blir det milen. Känns som ett bra schema för min träning, bara det inte blir något bakslag på knät för det skulle jag inte orka.
 
Nästa vecka drar skolan igång igen, på fredagen ska jag se min släkting spela och kolla på David Lindgren. På lördagen blir den en kväll med sällskap, mat och dryck. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0