Nya lägenheten

Flyttade över lite smågrejer igår till nya lägenheten, känns skönt att ha kommit igång med det. Blir flytt tidigare än beräknat också, flyttar in direkt så snart praktiken är över. Känns underbart skönt, samtidigt som man är grymt tacksam över att ha en vän som är så generös av sig. Bästa. Just nu går jag i väntans tider på att det ska bli den 25, då blir det pengar och en tripp till Ikea. Så mycket som ska inhandlas och är så spänd av förväntan över hur allt kommer att bli till slut, känns helt overkligt fortfarande att man ska flytta till Gävle. Så härligt glad också att allt äntligen börjar falla väl ut för mig, det har varit ett jobbigt år och det är först nu som man börjar infinna lite ljus.
 
Malin hjälpte till att fixa till lite av de saker jag hade med mig igår, hon har en bra känsla över vart saker och ting ska vara. Sängen står där den ska iaf och den är himmelskt skön, detta kommer att bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0